Softvérové úpravy riadiacich jednotiek motora, zvýšenie výkonu motora

Vrámci ponuky mojich služieb je možné riešiť aj softvérové úpravy riadiacich jednotiek motora. Je možné riešiť aj zvýšenie výkonu ktoré vychádza z 9 ročných skúseností pána zo spriatelenej firmy, detaily tejto služby popisujem na samostatnej stránke, ktorú je možné otvoriť kliknutím na obrázok nižšie.

Medzi najčastejšie dopytované služby úprav riadiacich jednotiek motorov patrí:

  • Vypnutie imobilizéra
  • Riešenie softvérových problémov s EGR ventilom
  • Riešenie softvérových problémov s DPF filtrom
  • Riešenie softvérových problémov s AdBlue systémom
  • Vypnutie chybových kódov a celkovej funkcie vírivých klapiek v sacom potrubí
  • Riešenie softvérových problémov s lambdasondami a katalyzátorom
  • Riešenie softvérových problémov s funkciou odvzdušnenia palivovej nádrže (EVAP)
  • Vypnutie režimu vypínania valcov pre úsporu paliva (ACT)
  • Úprava softvéru pre zvýšenie mazacieho tlaku oleja
  • Odstránenie problematického Dieselgate softvéru
  • Úprava štartovacej dávky pri teplom štarte (a opotrebenom štartéri)
  • Aktualizácie softvéru podľa TPI / prípadné navrátenie softvéru na staršie verzie
  • Vyzálohovanie a zaslanie obsahu RJ motora
  • Overenie prítomnosti úpravy po predchádzajúcom zásahu u konkurencie
  • Naklonovanie riadiacej jednotky motora

Pri akejkoľvek úprave si najskôr vyzálohujem obsah všetkých dátových blokov danej riadiacej jednotky a až následne aplikujem úpravu. Pri úprave je dôležité poznať typ auta a typ riadiacej jednotky, ktorá sa vo vozidle nachádza.

Pre jednotlivé komponenty emisného systému vozidla neponúkam možnosť deaktivácie ich funkcionality ktorá vedie na ich vyradenie z činnosti a teda ovplyvnenie emisného systému, ponúkam iba riešenia ktoré súvisia čisto so softvérovými problémami spojené s nesprávnym softvérovým vyhodnocovaním. Príkladom takýchto problémov je nemožnosť vykonať reset hladiny AdBlue aj v prípade, že je nádrž správne vymenená a správne naplnená, prípadne nemožnosť dokončiť reset systému AdBlue kedy je pamäť závad po oprave prázdna, no stále sa zobrazuje hlásenie o nemožnosti štartu za nejaký počet kilometrov a aj napriek dodržaniu postupu diagnostického testera nie je možné uviesť systém do plne funkčného stavu a odstrániť toto hlásenie. Vtedy je možnosť ponúknuť softvérové riešenie spočívajúce v oprave dát v riadiacej jednotke motora. Pred aplikáciou tohto riešenia je nutné vidieť chybový výpis z vozidla a vykonať test funkcií daného systému aby sa dalo určiť, prečo daný problém vzniká, či sa jedná o problém čisto softvérového charakteru a až následne skonzultovať možnosti riešenia tohto problému. 

Disponujem licencovaným zariadením od firmy Magicmotorsport Flex v hodnote 7000€ pre čítanie a zápis dát v riadiacich jednotkách

V prípade záujmu o úpravu alebo ďalších otázok ma prosím kontaktujte